Det tycker jag var väldigt starkt gjort...och modigt

God eftermiddag på er folk! Idag vaknade jag vid halv 9-tiden av att nåt bonehead ringde på våran hemtelefon men jag strejkar mot att svara på hemtelefonen så jag tröck kudden över huvudet och fortsatte sova till klockan 11. Då låg jag och kollade på film och slöade mig ända tills jag fick för mig att jag skulle släpa fram spinningcykeln som står och samlar damm i mammas sovrum men den var så fasansfullt tung så när jag hade dragit ut den till vardagsrummet så kände jag att det var tillräckligt med träning så jag sket i att cykla.
Jag funderar på att gå och köpa glass och choklad och fortsätta kolla på film resten av dagen istället. Det känns liksom ingen idé att gå ut. Så fort jag går ut så börjar det ändå spöregna så jag kan lika gärna sitta inne och svulla. Fast det känns ju rätt sorgligt med tanke på att sommarlovet snart är slut. Herrejösses, snart är det bara en vecka kvar! Jag tror jag dör. På riktigt asså, vart tog sommarlovet vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0