Det är ju punch i dom

Tjena sicksackbena! Idag åkte jag och Palestina till den stora staden för att jag var tvungen att tjacka ett par nya skor eftersom att dom jag köpte förra veckan tänkte jag skriva men det är ju för katten mer än en månad sen jag köpte dom! Jösses vad snabbt tiden går. Jaja, dom skorna var iallafall för stora men konstigt nog passade dom när jag köpte dom. Nu fick jag alltså hosta upp 2 hundralappar till på ett par identiska skor så nu står dom andra skorna som är förstora här hemma och samlar damm. Någon som har lust att köpa dom svart? Den som vill köpa dom kan iallafall gå till plattan imorrn vid 12 och sätta sig på huk på en vit "platta" och knyta höger skosnöre så ska du få se på grejer!

Nu sitter jag och svullar i mig kokosbollar fast det är något märkligt med dom. Mamma köpte dom häromdagen och nu sitter jag och käkar upp dom, det finns 2 sorter några som ser "normala" ut med vitt cocos på och sen finns det några som har typ brunt strössel på sig och dom smakar väldigt märkligt. Varför då tänker ni! Jo, det e ju punch i dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0