Augusti

I fredags morse kom jag hem från Norrland och på eftermiddagen träffade jag Stina, Elin och Fille för vi skulle prata eftersom att vi hade bråkat lite. Det löste sig och sen åkte jag till farmor och farfars lägenhet och kinesade där eftersom att jag skulle jobba på lördagen och det går liksom liite snabbare att komma till jobbet därifrån. Det var vidrigt mycket folk på jobbet och det kanske berodde på Pride-tåget som gick förbi, men vad vet jag.
Efter jobbet så kom Anna till jobbet så gick vi bort till centralen för hon skulle köpa tågbiljetter eftersom att hon åker hem till Ånge idag. Det tog ungefär 345 år att köpa dessa biljetter eftersom att det skulle krångla. Klockan 5 så slutade iallafall Cissi jobbet oxå för hon hade jobbat på Vasagatan så hon kom in på centralen och mötte oss så tog vi tuben till Hötorget för att Anna skulle tjacka en klänning och sen käkade vi pizza. Den satt fint i kistan eftersom att jag endast hade ätit en macka på hela dagen. Efter det så skyndade jag mig hem och sen ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- och jag har feta blåsor på fötterna.

  

Bild 1: Look a balloon!
Bild 2: Annapanna
Bild 3: Cissi är jätteglad att vara med på bild som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0