5 dagar kvar i frihet

Hejhopp! Igår somnade jag vid 7-tiden och vaknade redan vid 9 idag. Jag kan säga såhär i efterhand att det nog inte var nyttigt att vara vaken sådär länge, även om det bara var hälften så länge som vi från början hade tänkt oss. Jag har en fet minneslucka om vad som hände när jag och Stina hade kollat på film igår. Därför frågar jag dig här och nu Stina, kollade vi klart på filmen eller gick du innan den var slut för jag minns absolut ingenting, hur mycket jag än tänker. Jag minns inte ens att jag sa hej då till dig när du gick. Nej, det här experimentet ska nog inte göras om tror jag....
Idag kom iallafall mamma hem vid 10-tiden och så har vi varit på Rusta och sen köpte vi med oss McDonaldsmat hem och svullade och läste skvallertidingar. Anna ringde och frågade om jag hade lust att jobba backstage på modevisningen på EKO-mässan som är i Kista nu på torsdag, fredag och lördag men eftersom att jag är upptagen både på fredag och lördag så gick det inte. Kanke en annan gång.
Jag sitter i nuläget och funderar på om jag ska hänga med till Ingarö och sova där i natt för att sen åka hem tidigt imorgon. Men det är bara de att jag vet inte vad jag ska göra där ikväll. Dom har typ inga tv-kanaler så antingen får man väl sitta och grilla mashmallows och spela gitarr framför öppna spisen eller så får man spionera på grannen som kallas "kattkvinnan". Fast å andra sidan, om jag är hemma så måste jag städa i mitt rum för det har inte städats på år och dar känns det som. Riktigt vidrigt att vistas här ska jag säga.
Äsch jag får se hur jag gör, men det lutar åt att åka till Ingarö. Det kan ju vara trevligt med lite sällskap efter en sommar i en tom lägenhet.


Update: Jag åker med till Ingarö och kommer hem på förmiddagen imorgon. Andreas ska grilla hamburgare och det säger man ju inte direkt nej till. Alltså själva hamburgarna är ju inte speciellt halleluljah moment men själva grejen med grillat. Jag har ju inte grillat någonting i sommarn! Skandal!

Kommentarer
Postat av: Sten invgar- det känns som jag har haft de här namnet för inte så längesen men nu kommer jag inte på bättre så det får duga för den här gången endå.

Ja vi såg klart filmen men du somande väl efter första halvtimmen av den. När filmen var slut packade jag mina grejer och åkte hem. Du sa hejdå men sluddrade något som "ja...ses..dag..då" sen stängde du dörren haha:P

Nej detta var inte bra för mig, jag har också minnesluckor och nu är jag förskyld! piss oxå!

2009-08-19 @ 15:51:37
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0