Valborg

Usch, i natt vaknade jag vid 3-tiden med 39.5 graders feber. Då hasade jag mig upp och tog en tablett och sen kunde jag inte somna om för det var så jädrans varmt och så fort jag tog av täcket höll jag på att frysa ihjäl. Jag lyckades iallafall somna nån gång vid halv 5 och vaknade straxt innan 7. Då kände jag mig lite piggare men jag bestämde mig ändå fär att skippa svenskan för att vila lite till. Klockan 11 tog jag och Fille iaf tåget till skolan och käkade först lunch på Åhléns och sen satt vi i skolan i typ 100 år och väntade på att provet skulle börja. Vi missuppfattade tiden en aning när vi åkte till skolan..
Provet gick iallafall asdåligt för jag hade knappt orkat öppnat böckerna så hej omprov! När vi var klara med provet så slutade vi och då mötte vi upp Elin och så handlade vi inför ikväll. Om en timme ska jag ner till Burger King och möta upp Elin som jobbar till 7 och Fille och Tess. Då ska vi ta oss till Karlaplan och möta upp resten och sen knallar vi antagligen bort till Gärdet.

Nu ska jag ta mig en tablett och börja göra mig iordning,
Glad valborg alla svampar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0