Tjipp och välkommen till Hajk

Hallojshan i stúgan! Igår kunde jag inte blogga för min dator strejkade och vägrade starta men Andreas fixade den så nu är den tiptop igen. Idag hade vi svenska. Väldigt onödigt för jag fick ingenting gjort. Sen lunch och samhällskunskap där man bara pratade betyg med läraren. Fick ingt gjort där heller. Sist av allt var det idrott och då åkte vi till tennishallen i Hallonbergen och så fick man spela tennis, badminton och squash.
Efter skolan åkte jag hem till mamma men så hämtade pappa upp mig på en gång så åkte vi in till stan och skulle käka middag. Det bliv ching chong-mat på Bamboo Garden så nu är jag mätt som en säck potatis!
Nu ska jag a en dusch och sen ska jag kolla på Granfejden. Mosbrrrrrricka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0