Titta Ernst, en hare!

Idag väcktes jag 07.55 av att Johanna stog utanför min dörr och ropade på Tudor som egentligen heter Bobbo Krull. Då blev jag arg som ett bi och klampade upp och bad henne hålla käften men sen kunde jag ändå inte somna om så jag klev upp. Sen åkte mamma och Johanna bort till Järfällavallen för Johanna skulle spela fotbollscup och när jag hade käkat frulle så promenerade även jag bort dit. Jag brukar sällan vara ute innan 9 på helgmornar så jag kände mig väldigt ensam för att det var inte speciellt mycket folk på gator och torg om man säger så.
Jag stog iallafall och kollade på fotbollen tills klockan halv 1 när den slutade och då åkte vi hem. Nu ska jag nog bara ta det lugnt för jag vaknade med halsont men det gick över när jag drack lite honungsvatten. Hoppas jag inte blir sjuk nu, menmen skitsamma en liten förkylning klarar man ;) Fast det känns som att jag är förkyld väldigt ofta.

Kommentarer
Postat av: Thorsten Flinck

jag känner mig också förskyld! har ont i halsen och feber :/ gud vilken chicken jag är!

Hoppas de går över och bara är en endags grej. Liten bakeffekt från våra grönan besök liksom ;)

2009-04-26 @ 18:01:23
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0