Svininfluensan

Så har även jag drabbats av svininfluensan..åtminstånde en grisinfluensa. Vaknade upp i mkorse helt kokhet och då hade jag feber men jag hängde ändå med Fille in till stan vid 10 för att hon skulle köpa en bikini och jag tjackade ett par jeans när jag ändå var där. Sen åkte vi hem och då la jag mig över köksbordet och tog en tupplur. Dom håller ju somsagt på att renovera/tapetrera ett par rum i lägenheten så det finns inte mycket utrymme att vara på. Sen hängde jag med mamma till Järvafältet för att kasta boll med Bobbo Krull. Det var ingen höjdare för jag hade feber och frös som en nakenkatt. När vi kom hem tryckta jag ner mig i Johannas säng och sov i ca 1½ timme. Har även fått en märklig röst. För tillfället låter jag lite som Laila Freivalds, halleluljah. Nej men ärligt talat så känns det som att jag har rökt på eller nåt, får väl hoppas att rösten mår bättre imorrn. Och att febern försvinner.

Kommentarer
Postat av: Malin Berghagen

Ajdå alltså! Hoppas bara inte din svininfluensa blir lika aggresiv som min!

Hoppas du kryar på dig nu griskompanjon! ;)

:)

2009-04-29 @ 18:31:34
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0