Som pa pa pa passar en stjärna

Måndag igen. Dagen började med civilrätt (eller om det var processrätt) där nån tjej från universitetet föreläste och gav råd inför vårat processpel. Jag satt mest och var hungrig och tänkte på annat. Sen var det naturkunskap och Ulf visade partytrick hela lektionen. Efter det var det äntligen lunch och då gick jag och Fille Fijol till Food Courten och käkade. Fille käkade så mycket att hon mådde illa och var påväg att spy så vi gick därifrån. Då tog vi tuben in till Kungsan för att fördriva våran håltimme. Vi satt och kollade på människor och beundrade dom blommande träden. Sen gick vi förbi scenen och då mötte vi hiv-mannen från Alcazar. Fett gay. En liten bit fram stog även den brunhåriga tjejen från Alcazar med en loppig hund och ropade "ANDREAS!" över hela Kungsan. Antagligen var det på hiv-mannen hon ropade för han verkade inte förstå att hon stog och väntade på honom så han knallade glatt förbi med sin resväska.
Sen åkte vi iallafall tillbaka till skolan och jag gick in på Hemköp och köpte en glass. Efter den glassen mådde jag också illa. Sista lektionen var iallafall engelska och då fick vi nån stencil som det känns som jag gjorde i högstadiet så jag och Fido skrev jätteseriösa svar på den.

Har jag förresten sagt att dom håller på att tapetsera i både vardagsrummet och mamma & Andreas sovrum? Detta gör alltså att dom sover i mitt rum och själv får jag trycka ner mig i Johannas säng. Hon är inte hemma som tur är.

 

 

Kommentarer
Postat av: Fredrik Reinfeldt

HAHAAAHAHHAHA eran stencil:P

2009-04-27 @ 22:54:54
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: jenny

naaww va söt er hund är!!:D

2009-04-28 @ 12:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0