Påsklov

Nu är det påsklov. Halleluljah säger jag bara! Idag började vi dagen med att ha filmkunskap där vi lyssnade på 2 personer som skulle redovisa och sen skulle vi börja kolla på en film som heter Crash men dvd'n hackade i det klassrummet så vi fick sluta istället och kolla på den filmen efter lovet istället. Sen var det civilrätt och vi fick tillbaka proven som vi gjorde i måndags. Jag fick G kors i taket! Det hade jag verkligen inte förväntat mig för jag hade inte pluggat ett skvatt. Efter det var det lunch och idag firades jag till det med en maffig kebabrulle. Sen var det spanska och tillsist natur. Efter skolan åkte jag, Legolas Båge och Stina med vinterjackan till Jakan för att köpa 4 Powerking för 20 spänn men dom had einte det erbjudandet här så v får köpa dom imorogn istället. Vi köpte iallafall 1 varsin Powerking ändå för vi var så satans törstiga, eller jag och Snoffs gjorde det, Legolas skippade. Vi satte oss iallafall påfyllemuren och garvade ett tag och sen gick jag hem.
Sa jag förresten att jag heter Staffan Heimersson?

P.S Nu har jag godkänt i matte B så nu ska jag aldrig mer i mitt liv öppna en fucking mattebok. Har aldrig varit lyckligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0