Lördagssysselsättning

Usch, imorgon ska jag jobba. Har inte jobbat sen den den 14e mars tror jag bestämt. Kanske var det bra att ta en paus på 2 veckor, jag kanske har fått nya krafter imorgon, vem vet? Dessutom kommer Kapten Filling och Svasse imorgon och hälsar på så tar vi sällskap hem och sen träffas vi hemma hos Fillingen mot kvällen och dricker oss hyperaktiva på energidrickor och är vakna hela natten. Vi ska nämligen testa vad som händer om man överskrider 4 energidrickor på en kväll. Därför ska vi bunkra upp med ca 20 Powerking, några Burn i den nya big size-storleken samt dextrosol. Får se om vi överlever, annars vill jag tacka matteläraren som gav mig G i matte. Det var ju verkligen min sista önskan.



Stockholms innerstadsvärdinnor med kanske ett av världens tristaste och onödigaste jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0