Kalla mig sill

I natt har jag sovit extremt dåligt. Jag sover dåligt varje natt men i natt var det nåt utöver det vanliga. Jag sov i samanlagt 3 timmar, det är nåt fel på mig asså. Jag har iallafall legat och vridit på mig hela natten ungefär och även varit vittne till en bilbrand som ägde rum nedanför fönstret runt 1-snåret i natt. Vad mycket natt det blev nu kände jag.
Iallafall, idag har jag varit i skolan. Ingen nyhet precis. Efter skolan hämtade mamma upp mig vid stationen i Jakobsberg så hängde jag med henne till Löwenströmska sjukhuset för hon skulle röntga sin fot. Det var hur drygt som helst att vänta på henne där. Jag tittade på House (som jag aldrig någonsin tidigare har sett och kommer aldrig mer se) och drack varm choklad. Sen åt jag en glass också. Nu ska jag ta nåt mer att stoppa i näbben. Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0