Idag har jag böajat dagen med att äta frrrukost

Här kommer en liten uppdatering från svinet;
Min feber stiger, mina febernedsättande tabletter suger hästballe, min röst försvinner mer och mer och jag känner mig mer och mer som en gammal crackpipa från nån liten gränd på Södermalm.
Annars är allt som vanligt, jag mamma och Andreas har suttit och trängts framför min tv. Mamma ville se Rent hus, Andreas ville se hockey och själv ville jag se Du är vad du äter. Andreas vann. Jag kan inte reglerna i ishockey så jag ska nog snart gå och kinesa tror jag. Får se hur jag orkar med morgondagen. Det lutar åt att jag skippar svenskan och enbart kommer på samhällsprovet men idag har jag inte ägnat så mycket tid åt att plugga så det får väl gå som det går..Sen får jag vila mycket så att jag orkar med valborgskvällen.

P.S Jag har även kommit underfunn med att jag har ont i halsen en gång i månaden. När Stina sa att hon var sjuk var 3e månad så slog det mig att på senaste tiden har jag varit sjuk varje månad. Vad tjänade det till att operera bort halsmandlarna när det inte blev nån skillnad!? Jävla sossar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0