Glad Påsk

Idag åkte jag till jobbet. Jag kommer dit. Jag byter om. Jag går upp bakom kassan. Axel kommer och frågar varför jag är där. Jag fick adhd inombords. Alltså jag kommer dit och så är det en annan värdinna där och jobbar mitt pass och dom säger att jag ska jobba imorgon. Det har jag inte tid med, och liksom kan dom säga nåt innan dom skriver upp mig på jobbschemat för imorgon. Så den andra värdinnan som kom och invaderade min jobbdag blir en räddhare och säger att hon kan jobba imorgon också så jag fick alltså åka hem. Jag var på jobbet i sammanlagt 10 minuter ungefär. Sen var det bara att åka hem. Glad Påsk liksom!
Jag var tvungen att avreagera mig lite så jag gick med bestämda steg hela vägen till centralen och beklagade mig för mamma i telefonen. På Ghettogatan aka Drottninggatan såg jag Musse. Alltså inte Musse Pigg men den där Musse Hasselvall. Jag vet inte ens vad han är känd för. Kanske för hans utstående öron, vem vet..
Nu sitter jag iallafall här hemma i min ensamhet för pappa åkte till Värmdö och jag kan inte vara där ute pga av vissa anledningar och mamma och Andreas har åkt ut till Lisö men dit ville jag inte följa med för vem vill ruttna i en stuga?
Jag får väl gå ner och handla nåt på Hemköp och tröstäta resten av Påskafton.
Jag kanske går ner till parken där hela Pakistan har samlats och spelar lite bongorummor eller dansar lite magdans. Gud vilket mysigt område man bor i, här vill man ju bo resten av livet!...inte.


Kommentarer
Postat av: Mando Diao

hahahahhahahahaha bongotrummor och dansa magdans:P får man hänga på?

haha den där musse han e så fruktansvärd, tänk att ha hans öron liksom:P

2009-04-11 @ 15:24:03
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0