Genrep på Grönan

Tjena på er alla sossar där ute! Idag har jag varit i skolan som var fett onödigt. Hände inget vettigt alls.
Direkt efter skolan mötte vi upp Elin så åkte vi in til stan och klockan 17 hade Jennie bjudit in oss på genrepet på Gröna Lund så vi gled in och testa nya berg-och-dahlbanan Insane och den var riktigt fet kan jag säga. Hur rolig som helst men den gick så fort att det kändes som typ 10 sekunder fast det var 75 sekunder. Fast den krånglade en hel del och fastnade aslänge på ett ställe typ 100 gånger så man tycker ju att dom kanske skulle fixa iordning det tills imorrn när Grönan öppnar. Sen är det fortfarande "byggarbetsplats" nedanför så dom får rappa på att börja röja undan där om det ska va klar imorrn. Vi åkte iallafall en massa andra grejer också och skrek så att vi fick haschröster. Klockan 9 stängde alla attraktioner så då började vi promenera den långa vägen bort mot centralen men jag och Stina var svinigt hungriga så vi stannade till på mitt jobb och tjackade 4 cheeseburgare.
Nu är jag grymt trött i fötterna och i hela kroppen. Har sovit 3 timmar i natt så det kanske inte är så konstigt.
Ett tips är att ni testar Insane för den var mäktig. Mashmallows på er!

Btw, dom spelade in en reklamfilm om Insane så håll utsik när den kommer för vi knatade förbi i bakrunden :) Fast jag gissar nog på att dom tog en omtagning där ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0