Fy faaan, vad snabbt det gick Astrid

Idag jobbade jag 12-16 och det gick asfort idag för att vi ansiktsmålade barn så det var nog första gången som jag tyckte att mina 4 timmar gick snabbt. Efter jobbet kom Stina och då åkte vi till Grönan för att man måste ju vara där på själva "premiärdagen" också och titta på kändisarna.
Juste, när jag och Stina skulle åka Insane så satte vi oss och började åka en pytteliten bit och sen stannade den för nån tjej ville kiva av och sen blev det fel på våran "vagn" för dom kom med massa verktygslåtor och oljor och började riva loss massa grejer så vi var tvugna att hoppa ur (och det var ju en liten bit att hoppa) och sätta oss i en annan vagn och vid det laget så var folk i kön väldigt irriterade för vi satt ju fast där i typ 20 minuter. När vi äntligen började åka så började folk att klappa händer, fett fult hahah. Men det kändes ju lagom läskigt att vara försökskaniner direkt efter att den hade varit trasig men det gick ju galant.
En annan grej som hände var att den där "Förargelseväckande Fredrik" från Ballar av stål stog och kollade på sitt foto från Kvasten och då var vi bara tvugna att gå och ställa oss brevid och fråga hon som jobbade där om man får köpa foton på andra människor och då började han garva, haha.

Nej nu orkar jag inte skriva mer för jag är ofantligt trött. Ska hoppa in i duschen och sen slagga tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0