Fivehundedtwentyfivethousandsixhundred minutes

Titta! Stins Pedro har varit inne och fixat på min blogg så nu slipper ni se min fula oacceptabla gamla design. Jag tycker att vi utbringar en skål för Pitte som tog sig tid att göra detta! Tack Arnold! :D
Idag var vi iallafall på Solna Tingsrätt och kollade på en rättegång som handlade om några Rinkeby-nissar som hade hotat varann och hit och dit. Jag förstod inte så mycket pga av deras dialekter men aja..
Sen käkade vi lunch på Solnahallen och efter det gick vi faktiskt på spanskan för första gången på typ 2 veckor. Sen väntade en dryg samhällstimme och sen filmkunskap där vi kollade klart på Crash och sen fick vi sluta.
Då åkte jag hem och dampade på mitt internet som typ inte har fungerat förren nu. Nepp, nu börjar snart Desperate Housewives. Tjong i brallan på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0