FEJS testar energidrickor

Igår skulle jag börja jobba klockan 11 men tågen var helt fakked upp så jag blev e halvtimme sen. Jobbade iallafall till 4 och då kom Svenne och Faun-Fille och mötte upp mig så köpte vi energidrickor på Hemköp. Det blev pinsamt när vi kom med allt till kassan men det är smällar man får ta.
Sen åkte jag hem och packade lite grejer och så skjutsade mamma och Johanna mig till Stimpen så tog vi sällskap och promenerade i det stekiga vädret till Fjongen.
När vi kom dit så var redan Eskil där kort i taket. Vi hade det iallafall väldigt roligt och hyperaktivt. Vi åt pizzor och drack så många energidrickor att vi tappade räkningen. Vid 1-tiden kollade vi på "White Chicks" som äger så jädra hårt och sen vid 3-tiden så tog energin slut och vi somnade. Jag och Stins Stina sov på golvet så idag känner jag mig som en 87-åring som är helt stel i nacke och rygg.
Mamma och Johanna var iallafall schyssta och hämtade upp mig så åkte vi direkt till Stinsen och jag höll på att dö av tråkighet där. Mamma ville gå in i alla torra affärer och Johanna ville gå in i leksaksaffären och vara där inne i 100 år. Själv ville jag bara åka därifrån. Det finns inget värre än att gå runt i affärer i ett köpcentrum asså!
Nu ska jag käka nåt tror jag. Det ända jag har fått i mig idag är; 2 Powerking som blev över från igår, en halv Burn size XL, en kexchoklad, några chips, en GB-Sandwich och ett päron. Inte så mycket mat med andra ord.

 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0