Disco

Mina fucking grannar som bor under splar sönder sina högtalare med Melodifestivalen-skivan å att dom överröstar min egen musik. Just nu poppar Måns Zelmerlöw där nere för fullt, kan man liksom dra ner på volymen en aning en påsklovsmorgon!?
Nu börja Markoolios låt. Det är så freakin högt att jag hör exakt vad han sjunger för ord. Jag äääääälskar diiiig i en kääärlekssång från miiiiig!
Jag är så satans trött på dess grannar som alltid ska föra massa oväsen att snart kommer ni kunna se mig på Grannfejden på tv3. Hej Aschberg!

Kommentarer
Postat av: bo-i-bilen-mannen

hahahahahaahhahahaahhaah! gud va störande alltså!!

Då kan du polera aschbergs skalle så den blir glansig och berätta att vi har minsann också gått sverige runt. Men bara stockholm runt då och att han kan hälsa Fylking de ;)

2009-04-09 @ 14:35:57
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0