Bullekaj

Godkväll! Imorse åkte jag till Sumpan och Mötte upp Fille som hade varit på villovägar i natt. Vi gick iallafall till skolan och skrev nationella i engelska. Jag var klar efter ungeför en halvtimme för det var stopp i min hjärna men jag satt kvar endå och la dit lite ord på min uppsats för att den skulle se längre ut.
Sen gick jag och Fille och käkade lunch. Eller jag åt för Fjongen hade inte med sig sitt matkort men hon fick min kaka.
Efter det drog vi tillbaka till skolan och kollade på film på spanskan och sen hade vi en onödig lektion i samhällskunskap och jag blev inte klokare av den. Vi bestämde oss för att skippa filmkunskapen för vi var trötta så vi gick till Hemköp och köpte varsin drickyoghurt och jag skaffade en Frasse, sen drog vi hem.

Förresten så vill jag hälsa till Svasse som har fått svininfluensan, krya på dig kompanjon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0