Vintertid

Våran inspelning blev lyckad idag. Imorgon ska vi fortsätta och så ska även Elin vara med. Tyvärr kan jag inte lägga in några bilder för dom e så sjuka, men när videon är klar så kommer den komma upp i Stinas blogg. Vi har iallafall haft många skratt idag om man säger så.
Nu är det ju som sagt vintertid och det är helt sjukt hur snabbt det blir mörkt på kvällen nu! Vid kvart i 5 gick jag till tåget och skulle åka hem till pappa och då var det redan kolsvart ute. Sen tycker jag förövrigt att den här dagen har kännts som en evighet. Den tar aldrig slut liksom, ska nog snart gå och lägga mig för jag måste vara pigg när vi ska fortsätta spela in imorgon :) Ska vara hos Fille vid 11-tiden så måste åka härifrån senast 10. Imorgon kaaaaaanske det bjuds på nån bild.

Kommentarer
Postat av: Regresa miii

asså ja e så jäkla glad över vårat projekt!! de e så freaking kul haha!

Å ja får inte glömma vinflaskorna och fejk blommorna imorrn heller ;)

2008-10-26 @ 22:55:11
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0