Today is the day

Har sovit grymt dåligt i natt. Gick och la mig i skaplig tid, men kunde såklart inte sova. När jag äntligen lyckades somna så vaknar jag till av att pappa har tv'n på med JÄTTEHÖG volym så jag vrålar att han ska sänka, men såklart så hör han inget för att han antagligen har somnat i soffan och jag orkar inte gå upp och sänka så jag lägger kudden över huvudet och försöker somna om. Tilslut lyckas jag, men klockan 06.00 vaknar jag och sen dess har jag legat och sovit lite om vart annat. Jag vaknar till och sen somnar jag om osv. Tillslut bestämde jag mig för att gå upp, så nu sitter jag här och ska väl snart käka lite frulle, sen hoppa in i duschen och packa det sista.
Kram

Kommentarer
Postat av: Suzanne Reuter

TODAY asså tänk att den här tiden skulle komma! =D=D=D=D

2008-10-18 @ 12:27:47
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0