Tidsfördriv

DIVERSE:
Namn:
Jessica Blomgren
Födelsedag: 4 juli
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: Ljusa slingor
Längd: 161 cm
Höger/vänsterhänt: Höger
Värsta ovanan: Hm..tvångstankar?
Din svaghet: Onyttig mat
Dina rädslor: Fåglar och äckliga insekter som t.ex skalbaggar
Det första du tänker på när du vaknar: Shit, är det redan morgon?

FAVORIT:
Färg:
 Svart och vit på kläder, men annars blå
Mat: Skräpmat
Djur: Hund och katt
Glass: Calippo
Godis: Choklad
Affär: Ginatricot, Zara, H&M
Sallad: Avocadosallad
Skådespelare: Ingen aning, finns jättemånga
Låt: Jättemånga
Nummer: 26 och 4
Tuggummi: Stimorol Fusion
Helgdag: Lördag
Årstid: Sommar
Tandkräm: Colgate
Radiostation: Det varierar
Doft: DKNY

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor:
 Rik som ett troll
Hur vill du dö: Jag vill bli skjuten när jag köper en plattfisk i Östermalmshallen. Fast inte förren jag är en gammal tant.
Vem av dina vänner är mest lik dig: Stina och Fille
Vem är högljuddast: Båda
Vem får dig mest att skratta: Stina och Fille
Vem har du känt längst: Stina
Vem är blygast: Det vet jag inte
När grät du mest: Minns inte
Vad är den bästa känslan i världen: Glädje
Värsta känslan: Rädsla
Vart vill du bo i framtiden: USA
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Jag vet faktiskt inte
Hur länge tror du att du kommer leva: Tills jag dör

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär:
 Ja
Moonat någon: Haha, nä!
Rymt hemifrån: Nej, inte vad jag vet
Skolkat: Ja tyvärr
Tänkt på självmord: Ja det har väl hänt nån gång nä det har varit jobbigt
Sovit utomhus: Ja
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: Nej
Velat bli modell: Nja
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Haha, ja
Sett en död människa: Nej
Druckit alkohol: Ja
Använt droger: Nej och kommer aldrig hända
Ätit sushi: Ja
Varit på scen: Ja
Snattat: När jag var liten snattade jag ett hårspänne
Retats: Många gånger
Blivit nerslagen: Nej

DU:
Sjunger bra: Nej verkligen inte, fast jag sjunger ändå
Vill gifta dig: Det skulle vara trevligt, om man hittade den rätta
Kommer överänns med dina föräldrar: Ibland
Gillar åska: Nej eller ibland är det mysigt
Spelar något instrument: Nej, jag men har klarat steg 1 på keyboard, gitarr, trummor och elbas
Äger en iPod: Ja en iPod Nano
Går till kyrkan: Nej det gör jag inte
Sover med gosedjur: Inte längre
För dagbok: Bloggar, men annars inte nej
Dansar i regn: Inte direkt
Sjunger i duschen: Ja oftast

THIS OR THAT:
Pepsi/cola:
 Coca Cola
Mcdonalds/Burger King: Donken in my <3
Choklad/vanilj: Det beror på vad
Jordgubbar/blåbär: Blåbär
Kött/veg: Båda
Tv/film: Tv
Gitarr/trummor: Trummor
Adidas/nike: Adidas
Kinamat/mexikanskt: Kinamat
Kakor/paj: Kakor
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: Döv

KAN DU:
Gå ner i splitt:
 Nej är inte så vig
Skriva med båda händerna: Nej bara med höger
Vissla: Nej, det kommer bara en ton med en massa luft
Blåsa en bubbla: Ja
Rulla din tunga i en cirkel: Nej
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Nej
Dansa: Ja det kan jag
Äta vad du vill utan att oroa dig: Ja

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du nuddade:
 Öhm..det vet jag inte
Du pratade i telefonen med: Pappa
Du kramade: Mamma
Du skällde på: Johanna
Du sportade med: Jag minns inte ens när jag sportade senast

SENAST DU:
Skrattade:
 Idag när Stina MMS:ade en bild å en gammal lärare som såg förjävlig ut
Grät: Minns inte
Tuggade tuggummi: Kommer inte ihåg
Drog ett skämt: Säkert idag, gör det jämt

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster:
 Ett annat hus
Lyssnar du på musik nu: Nepp
Vad har du på dig: Svarta leggings, röd tröj/klänning

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter:
 Nja vet inte riktigt
Mirakel: Jodå
Magi: Nej egentligen inte
Kärlek vid första ögonkastet: Absolut
Gud: Nej
Satan: What? Nej..
Spöken: Ibland
Tomten: Nej han finns ju inte

RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka:
USA
Hur många plattor äger du: Många
Hur många kuddar sover du med: 4
Dricker du mjölk: Ibland fast helt inte
Personer du hatar: Inte värt att nämnas..
Tror du gud är en tjej: Har inte tänkt på det
Hur många signaler innan du svarar: 3 kanske, det är olika
Vad borde man uppfinna: Teleportör
Är du ett hälsofreak: Vad menas?
Vad är det värsta vädret: Snö, slask, regn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0