Tacos

Har precis avnjutit en väldigt fin middag bestående av tacos tillsammans med min pappa. Fast grejen är den att när jag äter tacos hemma hos pappa så smakar den inte alls lika gott som den gär när jag äter det hemma hos mamma. Min pappa vet helt enkelt inte hur man kryddar maten så det blir totalt smaklöst. Jaja, det finns väl folk med värre problem..
Ikväll ska jag ta det jävligt soft faktiskt, ska sitta och kolla på Idol och hoppas på att Johan Palm elle Yazmina åker ut. Sen kommer jag sitta och störa mig och kommentera allas kläder och frisyrer som alltid. Fast ikväll kommer jag få sitta ensam och kolla på Idol för pappa flyr fältet. han hatar Idol. Hur kan man göra det liksom!?

Kommentarer
Postat av: George Washington

Haha eller hur!!? alla borde gilla idol liksom!!

2008-10-17 @ 18:57:16
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0