Soft dag

Idag hade vi en riktigt soft dag som vi började klockan 10 med mentorstid, och efter det mattestuga. Jag gjorde typ inte ett enda tal på hela lektionen för jag var å jädrans hungrig, men tillslut blev klockan halv 12 och vi slutade för dagen. Då gick vi och käkade lunch på Donken och sen gick vi bort till pendeln för att åka hem. Vi hade precis missat tåget så vi spelade in lite roliga filmer, som blev en aning misslyckade menmen.
När vi kom till Jakan så skulle Fille gå till Kicks och köpa puder så jag och Strippe följde med. Sen begav jag mig hemåt och har inte gjort någon nytta alls sen jag kom hem. Bara suttit vid datan och softat.

Förresten, idag fick jag lön! Halleluljah!

Kommentarer
Postat av: Henning Chu

jag har oxå bara suttit vid datorn och degat hela dagen!! men de finns inget annat att göra liksom

2008-10-22 @ 18:46:31
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0