Rubrik

Pappa hämtade upp mig vid 5-tiden och så åkte vi hem till Sumpan och så köpte jag en tunnbrödrulle på Sturegrillen till middag för pappa var inte hungrig eftersom att han fortfarande inte har ställt om sig sen han kom hem från Usa, han ligger liksom 6 timmar efter i tiden. Tunnbrödsrullen var iallafall äcklig, den smakade plast av någon konstig anledning så jag åt bara halva.
Nu ska jag snart kolla på det otroligt intelligensbefriade programmet "Bonde söker fru" för jag har ändå inget anat att göra. Borde egentligen plugga till nåt, eller läsa i Lasermannen, fast jag orkar inte. Jag kommer nog aldrig bli klar med den boken för jag är så himla omotiverad till att läsa! Sen har jag ju engelskaboken som jag måste läsa också och den fattar jag inte heller hur jag ska klara av att läsa. Böcker är liksom bland det värsta jag vet och nu sitter jag med 2 böcker som jag är tvingad till att läsa. Får lust att anställa någon som läser dom åt mig och sen förklarar vad dom handlade om.

Kommentarer
Postat av: Christina Thulin

jag håller med dej! asså nu är man fast i en slags fälla eller knipa mer. Liksom hur ska man hinna läsa ut en lång uråldrig bok och även en skittråkig bok som dessutom är på ENGELSKA!? asså dra mig på en slipkloss jag kommer DÖÖ

2008-10-15 @ 20:40:45
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0