Regresa mi

Idag begav jag mig mot Viksjö vid 10-tiden. Mötte upp Stina och så gick vi till Phyllis där vi började göra oss i ordning och så småningom kom även våran kameraman Elin. Våran inspelning gick bra, men kan inte berätta nåt om den, haha. Ni får se resultatet sen när allt är klart :) Piiinsamt, haha. Sen har vi suttit och snackat lite och käkat upp hela Filles brödförråd, men det är sånt som händer när man bjuder hem svullisar som oss.
Vid 3-tiden så gick Stina och Elin hem och jag och Fille gick bort till bussen för att åka till Barkarby för att sedan stressa som galningar till tåget mot Sumpan. Fille skulle jobba och jag skulle hem.
Väl hemma har jag inte gjort ett skit, åkte med pappa en sväng till Huddinge för att hämta nåt hos hans kompis men förutom det har jag bara suttit framför min kära tv och kollat på en massa skitprogram.
Just nu sitter jag och väntar på att "Boston tea party" ska börja. Tjo!

Kommentarer
Postat av: filip och fredrick

fan va boston tea party va brA!!!

2008-10-28 @ 10:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0