Olyckor och filmpremiärer

Idag tog jag, Stina, Elin och Fille 11-tåget in till stan och när vi skulle gå upp för trappan mot Vasagaten så kommer massa brandmän springande nerför trappan och när vi kommer upp så ser vi 3 brandbilar och en ambulans och total kaos. Vi blev nyfikna och gick ner för att kolla vad som pågick och antagligen var det väl nån som hade ramlat framför tåget nere på t-banans röda linje för sen kom det även massa poliser springande i full fart och började spärra av. Efter ett tag så tröttnade vi på att stå där och kolla så vi kollade runt lite i affärer och letade fördelsedagspresent åt Ylva. Det slutade med att Elin och Fille köpte en liten "kokbok" om muffins på Urban Outfitters till henne :)
Sen fortsatte vi kolla lite i affärer och vid 2-tiden käkade vi på Donken som vanligt. När vi var klara så var klockan typ 3 och då var Elin tvungen att åka hem för hon skulle jobba och Fille skulle också hem så det var bara jag och Stina kvar.
Jag och Stina gled runt lite i affärer och så bestämde vi oss för att gå till Urban Outfitters igen och där inne möter vi Philip B och nån annan snubbe. Vi snackar lite för det var ju så länge sen vi sist såg och så pratade vi lite roliga minnen från i somras, haha. Sen fortsatte vi vår färd och bestämde oss för att ta bussen till Gullmarsplan men det ösregande så när vi kom dit tog vi bussen tillbaka igen, så roligt man kan ha, haha.
Vi promenerade i det iskalla svenska höstvädret bort till Kungsgatan och där var det världens pådrag utanför Rigoletto för nya Bond-filmen hade premiär så hela svenska kändiseliten var typ där så vi ba stog och glodde som fån och sen kom det fram en tjej med filmkamera och intervjuade oss 2 gånger. Shit vad pinsamt för vi var typ fett sur när vi svarade på hennes frågor, men liksom det var helt störda frågor om man tänker efter. Hon ba "Har ni sett nån kändis än då?" Liksom hur dum får man bli, det gick ju kändisar på röda mattan hela fucking tiden. Sen vände jag på mig och stack typ ut mitt huvud som en slags djur och precis då kommer Måns Zelmerlöw och Marie Serneholt och där står jag som värsta strutsen och stirrar ut dom när dom går förbi.
Sen var det en fotograf som tog kort på oss, fett pinsamt undra vart den bilden hamnar asså för det var ingen vacker syn kan jag lova...Blöt hund?
Efter ett tag så har alla gått in och då går vi bort mot pendeltåget och då möter vi han den där snubben från The Poodles, Kicken, hahahaha fett ful, han ba kom i smoking och hans hår ba fladdrade i vinden och han trodde säkert att han var snyggast i världen.
Nu sitter jag här hemma och har nyss fått tillbaka min kroppsvärme, har varit smått nerkyld hela dagen, men det är smällar man får ta.

Kommentarer
Postat av: Runar Sörgaard eller hur han stavas

asså shit va coolt de va asså! vi ba stog längst fram som vanligt å såg alla kändisar man nästan kan tänka sig! Men gud va pinsamt de där med filmtjejern och bilderna!! hahaha undrar vart de hamnar liksom!

2008-10-30 @ 20:26:34
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0