Nytt golv

Nu är det nya golvet i vardagsrummet helt klart. Det har lukrat som en jävla träslöjd här i 2 dagar nu, men nu är det äntligen klart. Det blev jättefint, känns liksom helt annorlunda. Golv gör väldigt mycket, tro det eller ej.
Klockan 9 ska jag kolla på Desperate Housewives, fram tills dess ska jag väl antagligen bara sitta vid datan. Det finns inte så mycket att se på tv asså. Andra Avenyn som förövrigt är värsta bögserien suger så hårt den här säsongen. Bara massa gråa stela människor och kvar i serien ju! Fast eftersom att jag inte har nåt att göra så kollar jag ändå.
Nepp, nu ska jag betälla lite bilder, korv på er!

Kommentarer
Postat av: Stid

hahah luktar träslöjd :P då kan ja komma med min svarta färgburk och skrika "hur öppnar man den här!?!!" så all färg bara rinner ner i en pöl på golvet :P

haha va längesen :P

2008-10-22 @ 14:17:40
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0