Mat

Snacka om att maten här hemma är så B! Jag hade inte ätit någon frukost idag för vi hade bara torra skorpor hemma så jag hittade en liten chokladboll i kylen som antagligen hade blivit över från igår när Johanna bakade. Den har jag alltså levt på hela dagen eftersom att det fanns ingen lunch heller och ingen tid för lunch heller för den delen. Vid 5-tiden så ringer jag pappa och frågar om han kan hämta mig för jag pallar inte gå ner till tåget när det regnade och allt. Såklart sa han nej. Liksom varför!? Han hade ändå inget annat för sig liksom, det är bara för att han är så jäkla lat! Vid såna tillfällen önskar man att man blir rånad eller nåt när man går till tåget så att han kan känna lite skuldkänsor för att han inte hämtade mig. Han säger iallafall att det finns mat hemma när jag kommer, och när jag kommer hem och går in i köket så ser jag den fruktansvärda synen av en slemmig köttgryta och torr potatisgratäng! Okej, man ska inte klaga så mycket på maten men hallå, det finns faktiskt en gräns! Det kallar jag inte mat! Så jag åt knappt någonting och nu sitter jag här och är vrålhungrig. Snacka om att det är bantingsmetod att äta mat hemma hos mig!

Kommentarer
Postat av: Pax JoliePitt

Hahaha asså jag håller med till 1000! de är som gammal didaktus mat här hemma med!! asså ge mej ett brejk! nånstans kan man väl få sätta gränsen???

Usch!!

2008-10-26 @ 22:52:35
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0