Livräddning

Idag började vi 09.45 med svenska C och sen var det lunch. Då gick vi i regnet till Subway och käkade och sen fördrev vi våran långa håltimme lite genom att gå runt inne på Åhléns. Sen gick vi tillbaka till skolan och spelade in lite sjuka filmer med min mobil och sen var det samhällskunskap. Då hade läraren föreläsning om Usa och lite sånt, och sen skulle vi ha gympa. Idag skulle vi simma och ha livräddning men vi var bara 5 stycken som var med. Först skulle man simma 4 längder valfritt sim, och sen 4 längder ryggsim. Efter det var det dags för lite livräddning och man skulle simma med en livboj, och sen skulle man vara 2 och 2 och "rädda" den andra personen. Fille höll på att strypa mig förövrigt. Sen kom mitt hatmoment. Man skulle simma ner på botten och hämta upp en fet docka, men när jag är långt under vatten så blir det alltid så mycket tryck i mina öron så att det känns som att huvudet ska sprängas så jag lyckades inte. Det blir väl rest på det, men wtf. Det var ju bara en docka liksom.
Sen var vi äntligen klara med den tråkiga gympalektionen och jag gick hem. Varför är det så kallt hemma hos mig förresten? Man sitter typ och skakar när man kollar på tv för att det är så jädra kallt. Det måste vara fel på mitt element asså!

Kommentarer
Postat av: Henry Chu

Asså fy vad jobbigt de e med simming! å hoppas jag slipper de ;P

Jag vet de e verkligen skitkallt hemma hos mig med, jag kan inte sitta vid datorn för länge för mina händer fryser ihjäl här och mina fötter för den delen oxå!!

2008-10-16 @ 19:27:18
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: Anonym

fiin blogg!

2008-10-17 @ 09:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0