Hemma

Idag gick jag, Stina och Fille på extralektionen i matte. Det var en lektion där läraren skulle lära ut algebra från grunden och det var verkligen från grunden. Fett pinsamt för vi var dom enda som var där och det var typ matte från lågstadiet, haha. Han började ta fram tennsticksaskar och kulor at räkna med och vi ba okej? Men jag har iallafall kommit fram till att det är nåt fel på mig när det gäller matte. Jag måste typ ligga minst 5 år efter i matematik. Sorgligt, men sant.
Efter den lilla extralektionen så hade vi mentorstid och sen skulle vi få gå på lunch trodde vi, men tydligen tyckte matteläraren att vi skulle vara i pluggstugan innan lunch eftersom att han antagligen fattade att vi inte hade tänkt komma efter lunch, så vi blev sittandes med massa mattetal som han hade skrivit upp åt oss i typ 1 timme. Sen fick vi iallafall gå på lunch och vi stack till Donken och satt där en stund. Sen gich vi bort till tåget som vi precis hade missat så vi satt på en bänk och garvade och skrek på byggarbetarna.
Nu sitter jag här hemma hos mamma och ska försöka göra min engelskaläxa, och sen ska jag packa min resväska och vänta på att pappa kommer och hämtar mig för jag pallar inte ta tåget hem igen.

Kommentarer
Postat av: Jan Jaque

Gud va drygt med så mycket matte!! jag dog typ! men men sånt e livet när man inte gjort en enda läxa och inte pluggat nåt inför nåt prov.. :/ ;)

2008-10-15 @ 14:20:41
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0