Fredag hela veckan?

Jahapp, så var det fredag igen då. Snart börjar skolan igen, det känns som att det här höstlovet har gått asfort.
Idag åkte jag iallafall hem till mamma och hämtade mina jobbkläder och sen åkte jag och pappa en sväng i stan. Efter ett tag blev jag ashungrig så då åkte vi till Solna centrum och käkade lunch och sen åkte vi till Abrahamsberg för pappa skulle göra nåt ärende så jag hängde på.
När vi kom hem så kom jag på att jag hade glömt min aptus hemma hos mamma så pappa skjutsade mig dit så att jag fick hämta den. Jag glömde ju den förra veckan och det var inte så populärt på jobbet så jag kände att det var bäst att ha den imorgon.
Nu har jag precis käkat middag, spagetti och köttfärsås. Riktigt äckligt måste jag säga.
Ikväll ska jag ta det soft och kolla på Idol. Jag tror att Sepideh åker ut, och det gör inget för mig. Hon är så tråkig. Man kan lika gärna sluta hoppas på att Johan Palm åker ut för han kommer att vara som ett slags virus som man inte blir av med. Han stannar alltså några veckor till med sina fjortisröster.

Kommentarer
Postat av: Samara

Asså jag bara äcklas av hans namn Johan Palm, jag kan redan nu höra hur dåligt han kommer göra låten han ska sjunga. de kommer låta som en mixer. Men de spelar ingen roll för alla vidriga fjortisar röstar på honom endå.

Bajs

2008-10-31 @ 19:02:25
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0