En höstdag i staden

Idag åkte jag in till stan med Stina vid 1-tiden och vi kollade lite i affärer och tog det lugnt. Sen tog vi en lunch/middag på Donken och efter det bestämde vi oss för att hälsa på Alexandra i Sturegallerian. Sen fortsatte vi vårat kollande i affärer tills vi bestämde oss för att gå till Drottninggatan och på vägen dit när vi ska korsa Sveavägen bort mot Hötorget så krockar med Robin B och Lars från Idol, haha fett ful man kände sig ;P
På Drottninggatan firade dom halloween kan man säga och det var världen kö in till Buttricks så vi knallade bort mot pendeltågen och åkte hem istället. Nu kom jag precis hem efter att ha avnjutit en middag på en kinarestaurang med pappa, men eftersom att jag hade klämt i mig McDonaldsmat innan så var jag inte speciellt hungrig.
Imorgon ska vi förhoppningsvis fortsätta med vårat projekt, ;)

Kommentarer
Postat av: Danielle Steel

asså fett flyt man har liksom! Att krocka ihop med 2 idoler =)

2008-10-29 @ 22:12:31
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0