Desperate Housewives

Har suttit och kollat på Desperate Housewives nu, och fått massa dampattacker på den där Kayla. Hur psykad får man bli egentligen!? Jag har typ suttit och stört mig på henne hela programmet, men i slutet så tyckte jag faktiskt synd om henne trots att hon är en satunge.
Kollade även på Andra Avenyn och shit vad detprogrammet irriterar mig nu! Förra säsongen var bra, men nu har dom liksom tagit in nya skådisar som suger så hårt asså! Man kan fan inte ha med en skåning i en serie, då begriper man ju ingenting och det hela blir så tillgjort. Fett dåliga skådisar som har kommit! Ta tillbaka dom andra liksom.
Haha, vad störig jag är som sitter och irriterar mig på såna här töntiga saker, men sån är jag liksom. Jag kan inte se ett enda program utan att klaga och kritisera. Dom enda programen som jag tycker äger så hårt är Filip och Fredriks program. Så jävkla klockrena asså! "Boston Tea Party" börjar den 27:e oktober, kanske inte några av deras bästa program, men inslagen är roliga. Dom ska tydligen testa att vara fulla på jobbet. Haha fett kul!

Imorgon börjar jag 9 för jag måste gå på extramatte och lära mig algebra. Ofta att jag kommer lära mig på en halvtimme liksom, menmen. Efter skolan ska jag hem till mamma och packa min feta resväska och så ska jag försöka göra klart engelskan. Kommer ju inte hinna göra den i helgen så jag måste ta tag i den nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0