Banansorbet = illamående?

Missade första minuterna av Desperate Housewives för att precis när det började så hade jag käkat en vedevärdig vidrig glassort som hette banansorbet. Fy fasen säger jag bara! Jag vet inte vad som hände men precis när DH började så började jag må jätteilla och fick för mig att jag skulle spy och inte blev det bättre av att jag påmindes av den groteskt äckliga glassen så därför missade jag första delen och fattade knappt nånting när jag sen började kolla. Jag tycker att det har blivit så rörigt nu när det är 5 år fram i tiden.
Nu känns det iallafall bättre med mitt illamående och det var falskt alarm, men aldrig mer att jag käkar den där glassen asså! Fy fan.

Kommentarer
Postat av: Kim märta Olsson (eller hette hon så?)

usch asså va äckligt de e när man mår illa!! ja blir så jäkla rädd då så jag vet inte vart ja ska ta vägen haha:P

Bra att de gick över ;)

usch den där glassen lät inte så fräsh precis! haha banansorbet´!!

2008-10-28 @ 23:06:42
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: Katarina Ingeborg Gudmundsson

jaa asså man blir så jäkla rädd! jag ba sprang fram och tillbaka till toan hela tiden! tur att det var falskt alarm iaf ;)

asså jag vill aldrig mer se den där glassen i min lägenhet! den som köper hem den ska mördas i östermalmshallen!

2008-10-28 @ 23:10:04
URL: http://notdirekt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej,super snygg blogg du har.Skulle du vilja svara på min fråga i min blogg då skulle jag bli jätte glad ;D

kramar www.jossefiiinee.blogg.se

2008-10-29 @ 12:32:04
Postat av: Camilla Bergvind

banansorbet, haha låter inte så gott (a)

2008-11-02 @ 16:53:11
URL: http://bergvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0