Vilken rolig rubrik

Började 08.35 och vi tjejer hade våra svenskaredovisningar. Gick väl helt okej trots att jag inte var särskilt förberedd. Sen hade vi rätt lång rast till civilrätten började så jag och Stina satt på en bänk och då kommer alla fransmän som är i våran skola den här veckan, och en av dom tar upp en kamera och ba plåtar oss rakt i fejset. Tack för den liksom, han kunde ju ha frågat först. Sen var det civilrätt och läraren berättade att hans skulle sluta. Fett synd!
Efter det var det lunch och efter det skulle vi ha spanska men läraren var inte där så vi åkte till Hawaii istället. Vi va där tills samhällskunskapen började och på samhällhället hade vi lite frågesport och sånt. Sista lektionen var egentligen bild men vi sket i den och gick på extramatte i en timme istället och sen gick vi hem. Mina tår är bortdomnade, imorgon ska jag ha sockor på mig!

Kommentarer
Postat av: Hasse Brontén

fett soft dag idag, fasten den var lång liksom. Fett synd att Maskus ska sluta!

2008-11-25 @ 18:16:27
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0