I väntan på bättre tider

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
6 st


Äger du en iPod?
Ja


Hur många resväskor äger du?
Ingen direkt resväska men jag har en sportbag som jag brukar packa i. Kanske borde införskaffa mig en resväska


Var köper du dina matvaror ifrån?
Vet inte, Hemköp eller Coop Forum kanske, det är sällan jag som handlar


Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Det beror på vad man är på för humör


Vilken var den senaste filmen du såg?
Jag minns inte, eller jo jag kollade på Hey Baberiba-filmen säsong 3 i söndags


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En riktigt fet lägenhet


Har någon någonsin kallat dig lat?
Många gånger


Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nepp


När var senast någon stötte på dig?
Typ i lördags  var det nån äcklig ryss på jobbet


Använder du huvtröjor?
Inte speciellt ofta


Kan du vissla?
Haha nej faktiskt inte, det kommer bara en enda ton


Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Bergochdahl-bana


Vilket riktnummersområde bor du dig i?
08


Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart


Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
När jag är hos pappa är det Solna c och det är helt okej, men hemma hos mamma är det Jakobsberg c, och det vill man helst hålla sig så långt ifrån som möjligt. Mindre och sugigare centrum får man leta efter.


Vilken film kan du alla replikerna till?
Alla Hey Baberiba-filmerna, haha


Äger du några band-t-shirts?
Nix


Läser du för skojs skull?
Absolut inte!


Pratar du några andra språk?
Lite engelska, lite spanska. Fast jag föredrar att prata svenska faktiskt


Diskar du din egen disk?
När det finns diskmaskin? Inte så troligt...


Har du gråtit offentligt?
Ja


Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop


Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nej


Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Kanske en tatuering och så vill jag ha ett till hål i mitt ena öra


Kan du kasta macka?
Nej verkligen inte, men jag kastar ändå


Vem var din favoritlärare?
Maggan, haha nejdå skämt å sido, vem vill ha en haschpipa som lärare egentligen?


Har du en blogg?
Hörrödu...Det får man väl ta och anta att jag har


Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Det spelar ingen roll, det är lika svårt att gå upp varje morgon


Äter du frukost dagligen?
Nej


Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
18, så jävla skönt


Tror du på liv på andra planeter?
Kanske


Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Säkert en viss person, men nämner inga namn


Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nja, tror inte det


Sover du på sida, mage eller rygg?
Olika


Vad är du allergisk mot?
Nån konstig blomma som heter hyacint som man brukar ha på julen

Tror du på livslång kärlek?
Jadå

Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
Jag bryr mig inte, jag gör inget av dom så det spelar inte mig nån roll

Innerstad eller liten ort?
Innerstad

Vilket stjärntecken är du?
Kräfta

En person som får dig att kämpa?
Carl Bildt, nee jag skämta men asså jag har ingen aning faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0