Torsdag

Började 09.45 med svenska C. Läraren var sjuk så vi fick jobba själva, alltså fick jag inget gjort utan satt och skrattade med Stina, Fille och Pamela istället. Sen hade klassen historia men eftersom att vi redan har läst det så hade vi lunch. Vi käkade på Subway och efteråt bestämde vi oss för att ta t-banan in till Kungsan en sväng. Vi kollade på en töntig gubbe som åkte skridskor alldeles ensam tills han ramlade omkull. Klantarsle säger jag bara. Man ska inte åka skridskor när man är så gammal. Sen åkte vi tillbaka till skolan och hade samhällskunskap B och vi fick sluta lite tidigare, och då tog vi t-banan till Duvbo för att ha idrott. Man fick välja om man ville spela volleyboll eller gymma och vi valde att gå ner till gymmet och pumpa lite, haha. Tiden gick ganska fort och rätt som det var så var lektionen slut och på vägen till t-banan så gick jag, Stina och Pamela och sjöng julsånger. Haha, vilken julfeeling man fick, jag längtar faktiskt till julen nu.
Nepp, nu ska jag passa lillasyster för mamma ska på bio. Ha det bra!

BILDER FRÅN DAGEN;

Vinterkänsla i Kungsan


Skulle försöka ta kort på gubben som åker skridskor. Han kom bara med lite grann i vänstra hörnet.


Töntar


Ett dött Kungsträdgården

Kommentarer
Postat av: Sissela Kyle

hahahah den där snubben som åkte runt snacka om mobboffer!!

Shit va dött kungsan ser ut! sist vi tog bild på kungsan va de vår å alla träd hade typ rosa blommor på sig.. de va tider de ;)

2008-11-06 @ 17:33:05
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0