Torsdag

Idag kunde jag verkligen inte gå upp ur sängen. Jag är iof alltid trött, men idag var det nåt utöver det vanliga. Tillslut gick jag iallafall upp och fick stressa en aning för att hinna men det löste sig.
Första lektionen var svenska C och läraren är fortarande sjuk men vi hade en stel vikarie och jag gjorde absolut ingenting på den lektionen. Satt bara och skrattade åt massa tråkiga saker. Sen var det iallafall lunch och då käkade vi på Subway och efter det samhällskunskap. Vi fick bara göra några instuderingsfrågor inför provet och lite sånt och sen bar det av till Duvbo för idrott. Vi var nere på gymmet och tränade.
Efteråt gick jag hem och nu är jag typ helt död i kroppen, vill helst av allt bara lägga mig och sova.
Imorgon är det iallafall fet sovmorgon till 12.05. Eller egentligen så har vi bild på morgonen men vi skiter i den eftersom att straffrätten är inställd och vi pallar inte en sån lång håltimme. Så imorrn blir det bara spanska och matte. Inte favoritämnena direkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0