Thank God It's Friday

Idag mötte jag upp Stina och Fille för lunch lite innan 11. Det blev Food Court idag och sen trodde vi att vi skulle ha spanska, men det var tydligen inget så vi fick sitta och vänta på att mattelektionen skulle börja. Den började 13.10 och den lektionen kändes fett onödig. Vi satt bara och klippte ut trianglar ur papper och massa sånt trist, och mitt i allt så gick brandlarmet men som tur var slapp vi gå ut i regnet. Det var typ falskt alarm så vi gick tillbaka till lektionen. Fick även tillbaka våra matteprov...grrrrrrreat...
Efter den otroligt onödiga skoldagen bestående av en mattelektion åkte jag, Stina och Fille till stan för Fillis skulle köpa en ny väska. Först var vi inne på Åhléns City men hon hittade ingen så vi gick till Souk. Där tjackade hon en snygg väska och då gick vi tillbaka till tågen. Det kändes inte så mysigt att knalla runt i regnet. Vi svängde iallafall in på Hemköp och köpte lite godis som vi käkade i väntan på tåget som vi nyss hade missat.
Just nu vill jag inget annat än att åka hem till mamma. Jag står inte ut med farmor och farfar asså! Det går liksom inte att prata med dom för som fattar inte vad jag säger för dom lever typ kvar i 1800-talets språk. Sen klagar dom på Stockholm hela jävla tiden, liksom åk tillbaka till eran ruttna by om det inte passar istället! Och sist men inte minst så är jag trött på deras torra skämt där som tror sig vara asroliga. Herrejesus..

Kommentarer
Postat av: Harald från skilda världar

hahahhaha! ja kommer ihåg för skitlänge sen så sa du att du ville umgås med din farmor och farfar innan dom dog :P hahaha, men dom lever än som tur e så passa på och ta vara på de;) haha, du kommer säkert sakna de där sen liksom ;)

shiiit va tråkig min kommentar blev nu! så typisk Elin kommentar på nåt vis:P

2008-11-14 @ 17:29:29
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha dankeee schöööönnnnnn!!

2008-11-16 @ 19:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0