Söndag

Vakande exakt 14 minuter över 9 av att grannen ovanför stod och skrek utanför våran dörr. Han va skitsur bara för att mamma hade bett dom att sluta kasta saker i golvet för det låter ner till oss så vi inte kan sova. Då skulle såklart han komma ner och banka på våran dörr och skrika på arabiska. Vi orkade inte med idioten så vi stängde dörren mitt framför nästan på honom, haha tönt liksom. Så nu skulle han tydligen anmäla oss till polisen och allt. För vad kan man ju undra?
Jaja, en annan skrattretande grej är att en viss person har kommenterat i min och Stinas blogg och skrivit massa saker och länkat till våra namn som att det är vi som har skrivit det till varandra. Det sorgliga är att den här personen tänkte inte så långt att IP-addresserna är samma som när hon skrev kommentarer i sitt eget namn. Stackars sate, snacka om att du är busted nu!
Idag ska jag inte göra ett skvatt, ska nog ta det jävligt soft faktiskt. Kanske ska påbörja min svenskaredovisning som ska vara klar på tisdag. Om jag orkar dvs..

Kommentarer
Postat av: Carolina Gynning

vilken jobbig granne asså! haha!

Usch den där stackars människan kan inte vara så rolitg att vara nu. Liksom inte mycket hjärnkapacitet där inte!

2008-11-23 @ 15:25:34
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0