Söderstek

Idag mötte jag upp Stina vid stationen och så tog vi tåget in mot stan. Elin klev på i Barkarby och Filippa bangade. Vi hade ju tänkt göra en rolig grej i Gallerian men det blev en aning misslyckat fast ändå helt okej. Vi får göra om det nån annan gång typ i Täby centrum där man inte känner nån istället. Vi gick istället till Donken på Regeringsgatan och svullade. När vi satt där så började det snöa, fast det stannade såklart inte kvar på marken men ändå. Årets första snö.
Sen gick vi runt lite fram och tillbaka till Åhléns där jag köpte en mössa och lite sånt. Sen var vi ner en sväng på Hemköp där jag hittade en perfekt julklapp till mamma för 15 spänn, vilket jäkla fynd asså!
Sen jag kom hem har jag bara suttit vid datan, så nu måste jag göra nån nytta och gå och duscha,
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0