Snö

Började 09.45 med civilrätt och sen matte B. Efter det var det till att bege sig ut i snöstormen för att käka lunch. Det blev Subway idag. Sen ut i stormen igen och när vi kom tillbaks till skolan var vi typ helt stelfrusna så vi värmde upp oss lite på Hawaii. Sista lektionen var engelska och där gjorde vi absolut ingenting. Fick endast lite info om dom här studenterna som kommer till våran skola från Frankrike, Österike och Slovenien den här veckan. Sen fick man gå hem. Tågen krånglade såklart så vi fick vänta i typ en halvtimme på tåget. Hata SJ!
I Jakan mötte vi iallafall upp Elin och så gick vi hem till mig och hämtade min kamera och började filma lite borta vid Vattmyra. Kallt? JA! Blött? JA! Men det var värt det för kul hade vi.
Här kommer ett litet smakprov, men det ska vi inte ta med för jag förstörde mitt i genom att tappa mina nycklar i snön. Smart.


Kommentarer
Postat av: Henning shu

oj va mörk den blev :o men de går ju att öjusa upp lite sen när vi gör filmen! Asså så jädra ägig den kommer bli :D fett kul att spela in innomhussceneerna på fredag också ;)

2008-11-24 @ 20:27:23
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0