Slut på höstlovet och ett snabbt besök i stan

Jahapp, så var höstlovet slut så. Idag började dagen 09.45 med civilrätt där vi fick veta resultaten på provet som vi hade innan lovet. Var nästan 100% säker på ett IG med tanke på att inga siffror stämde när jag skrev provet så jag gav upp och lämnade in det som det var. När jag kom ut och pratade med läraren så satt jag och var beredd på att han skulle säga att jag fick ett fet-IG, men tydligen så hade jag fått G. Han ba "du har kapacitet att få ännu högre tillochmed" jag ba what liksom!? Det hade jag verkligen inte trott, men det var ju bra :)
Sen var det tråkig matte som jag som vanligt inte fattade någonting utav, och efter det var det lunch. Idag blev det Subway och efter vi hade käkat så hade vi håltimme så vi satt bara och snackade. Sista lektionen var engelska och där gjorde vi typ ingenting. Fick sluta lite tidigare så jag åkte hem. Vid 5-tiden så mötte jag Stina så åkte vi en snabbis in till stan för jag skulle kolla på en ny halsduk. Jag hittade dock ingen så vi gick bara runt lite. När vi var inne i Sturegallerian så möter vi dom där snubbarna från båten! Ni vet han "mousserande víííín". Haha han kom med den andra braten som dansade roligt och nån annan kille. Det roliga var att dom kände igen oss så vi stannade och snackade med dom en liten stund och bytte nummer. Vi berättade att vi skulle åka båt igen och dom ville typ följa med så dom ska se om dom kan det datumet :) Isåfall ska dom boka. Haha fett roliga.
Sen gick vi vidare och efter ett tag åkte vi hem, och nu sitter jag här och käkar en pepparkaka. Gosh vad länge sen det var jag åt det! Typ förra julen.


Kommentarer
Postat av: Adam Alsing

asså va sjukt att vi träffade dom!! liksom hur stor är chansen?

Hoppas dom kan följa med haha ;)

2008-11-03 @ 20:21:03
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: Christoffer Appelquist

baah min kommentar kom inte tror jag?

Jag skriver om den då haha:P



Ja asså de va fett sjukt att vi träffade på dom! liksom hur stor är chansen egentligen??

Hoppas dom kan följa med nästa gång haha ;)

2008-11-03 @ 20:25:17
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0