Noaks Ark

Idag skulle vi möta resten av klassen nere vid t-banan för att åka till Noaks Ark inne i stan. Där fick vi lyssna på en tjej som hade aids och så föreläste hon lite om sjukdomen. Sen fick vi sluta och då var jag hungrig så vi gick till Donken på Kungsgatan och sen gick vi bara runt lite i stan. Efter ett tag blev Filippa och Stina också hungriga så då gick vi till Donken på Nybrogatan istället. Sen tog vi en fet promenad i de slaskiga vädret ändå bort till centralen och åkte hem.
Nu sitter jag här och väntar på pappa som landar på Arlanda om några timmar. Hans plan hade tydligen feta förseningar så det är bara tt sitta och vänta.
Ska nog gå och köpa nån middag snart fast jag är inte ett dugg hungrig, jaja jag kanske blir hungrig snart. Dessutom orkar jag inte gå ut i det slaskiga vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0