Matteprov & muséum

Idag började vi klockan 08.00 (!) med matteprov. Jag hade inte direkt förväntat mig några andra lektioner idag förutom matteprovet så därför kom jag i princip direkt från sängen när jag kom till skolan. Jag snoozade tills jag hade en kvart på mig innan jag skulle gå men jag hann iallafall. Matteprovet gick skitdåligt och jag kommer antagligen inte att få ett enda rätt. Men wtf, matte B och jag passar inte ihop helt enkelt. Sen trodde vi att vi bara skulle ha mentorstid, men tydligen så skulle vi på muséum på eftermiddagen så mina planer om att gå hem och lägga mig och sova vidare sprack.
Vi hade iaf mentorstid och så fick vi våra rikskuponger och så blev det en fet lunch på Donken. Kvart över 12 åkte vi in till stan och gick på ett skittråkigt muséum som låg på Hamngatan. Det var typ som ett slags slott där inne med stora salar och det var bevarat från 1800-talet typ. Ganska häftigt ändå.
Vi fick en guidad tur och nu kommer jag säkert drömma mardrömmar att jag blir inlåst i det där slottet! Sen tog jag pendeln hem till mamma och hämtade mina jobbkläder och sen tillbaka till Sumpan. Ikväll är det ingenting på tv heller. Kanske ska börja läsa Lasermannen,men nånting säger mig att det inte kommer bli av. Jag kan bara inte tänka "åh nu ska jag sätta mig och läsa Lasermannen". Så sjukt tråkig bok asså! Jag fattar absolut ingenting! Böcker borde förbjudas!

Kommentarer
Postat av: Pontus Gårdinge

Tänk att man har knallat runt i ett så dyrt slott, känns ballt! men shit vilken mardröm att bli inlåst när en natt!! jag ryser av tanken asså!!

2008-11-12 @ 18:48:30
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0