Måndag

Började 09.45 med civilrätt och sen matte. På matten fick man sitta i grupper och göra geometriuppgifter men jag, Stina och Fille gjorde inte speciellt mycket. Vi satt mest och pratade om annat. Sen var det lunch och det blev Subway, kände mig som en riktig tjockis när vi gick därifrån.
Efter en håltimme där resten av klassen hade historia så avslutades dagen med engelska. Ganska soft lektion där man inte behövde anstränga sig speciellt mycket, vi fick veta att vi får en månad extra på oss att läsa ut Lasermannen så nu kan jag andas ut. Sen fick vi fylla i nåt papper om miljö för våran skola ska ta hit elever från andra länder som kommer nästa vecka. Sen slutade vi äntligen och nu sitter jag här hemma och har ont i halsen. Grrrreat..

Kommentarer
Postat av: Jessica Almenäs

2008-11-17 @ 18:49:34
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: Jessica Almenäs

Asså shit ja glömde å skriva!

De e fett skönt att lasermannen e framflyttad! asså snacka om tur!

2008-11-17 @ 18:50:14
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0