Lampa

Idag chansade vi på att det inte var nån engelska så vi kom till skolan och hade civilrätt, där fick vi tillbaka straffrättsproven och jag fick G. Det hade jag inte trott efter att han hade gått igenom provet asså. Kändes som att jag typ hade alla fel. Sen var det lunch och vi käkade på Fod Courten och sen var det den berömda spanskan som vi inte har gått på sen nån gång innan höstlovet. USCH vad tråkigt det var, men vi tog iallafall oss i kragen och gick på den lektionen. Applåder säger jag bara. Efter det var det samhällskunskap och då bestämde vi oss för att skippa bilden för vi gör ändå ingen nytta där. Då gick jag istället hem och då var farmor och farfar här. Pappa åkte ju som sagt till Thailand idag så då passade dom på att komma till Stockholm och invadera våran lägenhet så nu får jag stå ut med dom resten av veckan. Haha nejdå, så hemska är dom inte, bara en aning jobbiga med deras ständiga kaffedrickande.
Ikväll är det Desperate Housewives och det är bara det som jag sitter och väntar på just nu. Man kan kanske tycka att jag borde plugga inför matteprovet imorgon men nej. Det spelar liksom ingen roll vad jag får på det för min enda chans att få G i matte B är nationella proven så alla dessa matteprov som vi har nu kan jag fetglömma.
Som ni ser så hade rubriken inget med inlägget att göra, så går det när man är fantasilös som jag. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Carl Bildt

Asså UUUUSCH!!! jag hatar matte B!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-11 @ 19:40:55
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0