Kokosbollar

Har nyss bakat kokosbollar a.k.a negerballar på rekordsnabb tid till mamma och Andreas. Dom andvänder mig som nån slags slav här hemma och dum som jag är går jag med på det också. Nu har jag käkat för mycket deg (eller heter det smet?) så nu mår jag illa. Ska in och duscha och efter det väntar sängen. Jag är så grymt trött, fast jag vet inte varför egentligen. När jag gick i högstadiet var jag inte alls trött på kvällarna och då gick jag ändå upp 05.45 varje morgon. Hur lyckades jag liksom? Då behövde jag aldrig snooza när klockan ringde, nu snoozar jag oftast i 1½ timme innan jag lyckas komma upp ur sängen, jag går liksom upp senare och senare varje morgon så det blir mindre och mindre tid jag får på mig att göra mig iordning. Men that's life, det är skönare att sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0